Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Gött med ny utmaning! Den får jag ta tag i på lördag när det är dax att börja kämpa bort semesterkilona, haha.
Just ätit en brakfrukost och känner mig sjukt svullen :p

Ska smörja in mig med solkräm nu och sen blir det poolen ett par timmar innan huset ska städas eftersom världens bästa mamma (med snubbe) kommer idag :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kul med ny utmaning! :)

Har just kört lite styrka, armar, axlar och mage.
Avslutar alltid med plankan, nu ska magen bort!
Ska strax ut och cykla en sväng med mini :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Härligt, bra jobbat :)

kl

1 h styrka helkropp, skönt att få till ett ordentligt pass. Sedan gav jag mig ut i regnet. Promenerade 2 km först, sedan 2 km jogg i skogen, och så 2 km promenad hem igen. Kändes jättebra i benet första 1,7 km jag sprang, sen kände jag av det litegrann men det gjorde inte ont. Men det känns som att det går framåt.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag äter gofrukost varje dag på semestern... :p
Men jo, jag har det mycket fint! Dock verkar tvättmaskinsjäveln som kom igår inte fungera som den ska vilket gör mig så satans trött. Haha. Gaaah.
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

måste bara börja med att säga vad himla duktiga alla är! Blir verkligen inspirerad! :D

Har tränat mage idag på gymmet, helt själv, men det gick bra också! Tänkte först skippa att gymma idag och ta en vilodag men ändrade mig när jag tänkte på att jag ville ha något att skriva här, haha.

bild14_zpsdd068916.jpg


Tänkte gå ut och springa nu (om jag skriver det här, måste jag ju göra det ;) ) och sen ska jag laga min lyxmat (tonfisk, bearnaisepulversås och ris :d :angel: ).

Har förövrigt insett hur läskigt beroende jag är av internet. När jag kom hem så funkade det inte i en timma innan jag lyckades komma på vad som var fel. Trodde hela kvällen skulle vara förstörd... :o
 
Sv: Beach 2013, del X

Du är ju jättesnygg i kroppen! Asbra jobbat!

KL

Mina mål för juli tror jag var att springa tre gånger i veckan, och det har jag uppfyllt.

Mål för augusti blir att hålla igång träningen (utom den veckan jag ska till spanien) och springa tre gånger i veckan. Min semester börjar imorgon, men jag ska hålla igång inför tjejmilen iaf! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Hähä, det är vad beachtråden gör med en :D Vet inte hur många gånger jag har känt för att börja gå när jag varit ute och sprungit, men fortsatt och tänkt "Nej, kan inte stanna nu, då kan jag ju inte skriva i tråden att jag sprungit hela vägen!" :rofl:

Kul med en bild på dig, du ser peppad ut! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack addan! Gud vad duktig du har varit med springandet! Hur långt har du kvar på 10K-programmet? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Fick pannkakor på jobbet... Skulle sagt nej. Pannkakor med grädde och sylt = socker, mejerier och mjöl. Allt sådant jag inte brukar ha några större mängder av i kosten i vanliga fall.

Varit illamående i två timmar nu :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack! Jag ska ge mig ut på w9d2 strax, är 14 veckor totalt. Så det är litegrann kvar, men jag hoppas att jag blir klar till tjejmilen!
 
Sv: Beach 2013, del X

Härligt! Oavsett om du hinner klart hela programmet eller inte så kommer du vara i bra form! :)

Sleepan: Tack fina du!
rosekiss.gif
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag jobbar på det iaf!

KL

Precis inkommen från dagens pass. 7.2 km på ca 48 minuter, där jag gick totalt 8 minuter (5 som uppvärmning, 1 åt gången som "vila"). Snabbare än förra passet som såg likadant ut så jag är nöjd!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kan vi inte lägga till stegräkning i utmaningen? Jag går på ställen utan gpsmottagning ibland och har idag upptäckt att man kunde välja stegräkning då istället. Det är ju fortfarande en sträcka man tar sig till fots, så det vore ju kul om det räknades.
 
Sv: Beach 2013, del X

Vilken skillnad! Syns särskilt på överkroppen :) och snygga jeans ;)

Antenn: Vad fit och peppad du ser ut! :D

Har varit helt utmattad idag! Dumma mig som åt underskott igår... idiotiskt dagen efter tungt benpass! Och inte nog med kaloriunderskott, var tvungen att transportcykla totalt 20km och springa 6 km också :angel: Så idag blev det ett jag-är-så-trött-så-jag-vet-inte-vad-jag-heter pass på gymmet :p

1 km rodd
Bänkpress: 20 kg 2x6. 22.5 kg x5, 25 kg x5, 27.5 kg x5. 30 kg 5x5, 27.5 kg x5
Chins: 2x5
Kabelrodd: 40 kg x5, 42.5 kg 5x5

Lång setvila ;) men gjorde ju det jag skulle, med önskade vikter så jag är nöjd! Nu åter soffliggande
 
Sv: Beach 2013, del X

Stor skillnad på bilderna, superfint! :)

Antenn; Superfin form :)

Det är superbra och kunna motivera sig med att skriva här :D
Man vill ju inte skriva att man fick avbryta :p

Sitter och tittar på min stora lata familj nu, skulle lika bra kunna vara vi som är med :o Just det att man slänger ihop pasta och korv/färdiga köttbullar som middag är så vi. Det som går snabbt och utan ansträngning, vilket är synd eftersom jag egentligen gillar och laga mat.
Men det som finns hemma är det som lagas, tyvärr blir det ofta sådant som inhandlas. Få sambon att gå med på att inte köpa dessa färdiga saker är inte helt enkelt "det är ju gott" ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp