Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm...livet är lite av en katastrof just nu. Min kontaktperson hade ett allvarligt samtal med mig igår om hur pass farlig min låga vikt är och att de måste se en viktuppgång om jag ska få gå kvar i behandlingen. Helst 0,5 kg i veckan uppOch att jag har till på torsdag att visa att jag kan göra det. Om jag inte får gå kvar lämnas ansvaret över till mina andra behandlare på vanliga vuxenpsyk och då blir jag inlagd
...
Kommer väl upp i ca 1300 kcal/dag totalt, vet inte om det räcker men det borde det göra eftersom jag antagligen har en låg ämnesomsättningen och inte ska promenera mer än 40 minuter/dag. Vilket kommer bli en stor utmaning då jag rör mig mer naturligt eftersom jag är en aktiv person och gillar att vara ute.
Lite tough love:Och försök inte inbilla oss att du tror att 1300 kcal per dag räcker för att du ska gå upp i vikt, du vet mycket väl att det inte räcker (även om din ämnesomsättning är sänkt vilket du faktiskt inte ens vet). Det där är så klockrent sjukdomen som talar för personen Qelina vet att det snarare behövs 2300 kcal eller kanske 3300 kcal för att en vettig viktuppgång ska ske.