Beach 2013, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VI

Fan vad bra zass:D

Kl

I DID IT!!!!! Nytt rekord på crosstrainern :bump: 5km på 18.20!!!!
Fan vad bra jag känner mig nu!!! Och med lite träning går det nog att öka lite till!! Milen under 30 nya målet på crossen!!
Bra start på dagen här!!

Målet i sommar är ju springa 5km under 20! :D

Så himla bra jobbat zassoo:bow: grattis!

Luem: du är jättesnygg! Men innebär att slipa på beachformen att du ska gå ner i vikt eller vad tänker du dig? För det borde du inte göra imo!

Bra jobbat!

Men alltså, 5 km på 20 min är snabbt:eek: Men det klarar du säkert, vad har du sprungit det på tidigare?

Kul med en motivationstråd! Jag hänger på :)

Längd: 171 cm
Startvikt: 85 kg
Målvikt: 68kg

Nuvarande vikt: 80,1 kg
Tränar: spinning, löpning, IW, styrka & pilates (4-5d/v)
Äter: Enligt sunda förnuftet med godsaker endast på helgen :)

Mål:
- Nå målvikten
- Få fastare kropp med synligare muskler
- Mage som inte böhöver döljas i högskurna jeans ;)
- Energi & endorfiner

Allt detta för att komma iform ordentligt innan jag blir gravid. (Planerat att börja försöka till hösten) :laugh:

Förra året sprang jag 5km på 22-23 min och i år 24min så det känns inte galet Långt bort även om jag måste slita för det.
Var 200m löpare när jag var med
I friidrott så tempot har jag haft i mig! Gäller bara att orka hela vägen in:P

Välkommen hit! :)

Tycker ditt tänk låter jättebra med mat och träning, och även det med att du vill vara i bra form innan du blir gravid. Det tror jag att man "tjänar" mycket på vad det gäller att orka under graviditeten och även när det gäller att komma tillbaka efteråt :)

Halva passet på pumpen var nya låtar, halva gamla, vilket var helt okej :)

Nyss kommit hem, ätit och slappar nu i soffan. Borde verkligen ta tag i mitt städande, men känns mer aktuellt att göra det imorn. Typ. :p
Vill bara slappa tills jag ska jobba...

Dagens(och gårdagens) lunch: Blomkålssoppa(fast den blev sjukt grötig, haha. Hade behövt mer vatten i den) knaperstekt bacon.
5D743C17-6221-46C0-A6B1-F014D115562E-15211-000003A7A8163FBC_zps3e4da8a0.jpg
[/IMG]

Välkommen hit! :)

Tycker ditt tänk låter jättebra med mat och träning, och även det med att du vill vara i bra form innan du blir gravid. Det tror jag att man "tjänar" mycket på vad det gäller att orka under graviditeten och även när det gäller att komma tillbaka efteråt :)

Tack!
Ja men precis, det tänker jag också. Och även om det kan kännas tungt att göra förändringen nu så är det förmodligen tuffare efter man fött barn :)

Tack! :laugh: Jag har inget viktmål eller så, optimalt vore ju att först bygga ett par kg muskler och sen väga ungefär lika mycket som nu fast med lägre fettprocent. Men det är lite för sent nu så det får bli ett projekt till hösten. Så fram tills dess ska jag bara fortsätta träna och äta som jag gör och hoppas att det gör lite skillnad åtminstone!

kl

Dagens mat hittills, havregrynsgröt med bär och nötter och rofruktspytt :d

IMG_5568-2_zps021972ee.jpg

IMG_5632_zps274351b1.jpg

mumsiga matbilder ni lägger upp! :d bra med inspiration också!

kl
Min lunch blev nudelsoppa med äggnudlar, purjo, morot och vitlök (och lite lätt-turkisk yoghurt) i bland annat. Gott! Men inte jättemättande. Var dock sjukt sugen på nudlar så det fick bli det.

Nu har jag bakat en överraskning till sambon som ska vänta på honom när han kommer hem (jag ska iväg på jobbmöte), chokladbomb-muffins :d Köpte dessutom lite påskgodis till honom, och lyckades hålla mig själv från att äta mer än typ 1,5 dl, vilket nog är rekord :angel: Var inte ett dugg sugen på chokladsmeten sen, yäy me!

*kl*

Fy fan vad det blåser :mad: 5 km promenad, ville verkligen verkligen inte vara ute längre. Hata blåst! Känner mig iaf frisk :banana:

Kl

Har bestämt mig för att hoppa träningen ikväll. Dels vill jag bli av helt med känningen i halsen och dels vill jag stanna hemma och förbereda inför imorgon, då ska jag nämligen hämta min nya katt :love:

Hoppade av bussen tidigare och gick drygt 3 km så dagens motion blev totalt 5 km promenad. Får räcka helt enkelt!

Blåst är värdelöst! Det blir så vansinnigt mycket kallare då. Brrrrr!
Skönt att du känner dig piggare nu iaf :)

Fjädern: Haha, det är bra! Jag vill inte veta hur man bakar dem :p

5 km är bra ju! Du är skitduktig på att få in motion i vardagen tycker jag! :)
Och så mysigt med kissemissen! Du måste posta bilder här sen! :D

Håller med, avskyr verkligen när det blåser!!

Sleepan: Ja, försöker köra på ananyas "komma ut varje dag"-grej :D Ska absolut slänga in bilder när hon kommit hit :D

Jäklar vilket tempo du håller i CT! Du måste springa på som tusan! :D
Jag tyckte jag "sprang" fort i söndags när jag körde 1 mil på 46 min, får skylla på att jag bara "sprungit" så långt ett par gånger! :angel:

Luem: Gott det ser ut :d

kl

Världens tråkigaste väder ute ju! Laddar med en kopp kaffe inför gymmet ikväll :bump:

Jag skulle behöva hoppa in i tråden. I slutet på sommaren måste jag kunna visa upp mig i bikini.
Jag har ungefär 4 kg att tappa och så skulle jag gärna vilja ha lite muskler också. :p

Förhoppningsvis kan jag inspireras lite av alla duktiga i den här tråden. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 571
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?