Sv: Beach 2013, del VI
Blueberry- Hur mår du nu? Är hamstern kvar i halsen?

Hur gjorde du med träningen?
Hallonsoda- Tack! Jag kämpar på så gott jag kan. Känner mig dålig som inte klarar mer än vad jag gör men jag gör iaf framsteg även om inte alla tycker att det är tillräckligt snabbt. Men jag behöver tid på mig. Jag är så glad för att du ser att jag verkligen kämpar, och även ni andra också. Det är det som är så bra i den här tråden.
Dagsuppdatering: Blev yoghurt mixat med hallon till frukost, mycket hallon så det blev till en krämig "glass", något som jag åt mycket förr gjort på yoghurt eller kvarg. Mumsigt faktiskt och gick bättre än väntat. Tog dock 30 minuter att få i mig 2 dl yoghurt+ hallon så snabbt kanske det inte gick men ner kom det iaf...
Fysiskt mår jag riktigt dåligt idag, värre än många andra dagar, jag är trött, yr, illamående, hungrig, svag, har ont i huvudet, träningsvärk i benen, lågt blodsocker och det känns som jag ska svimma. Usch, ingen bra dag alls

Har klarat av ca 60 minuters promenad iaf, kanske lite mer men det var på gränsen faktiskt. Försökte gå så lite som möjligt.
Om exakt en vecka ska jag vägas för första gången sen december. Personalen kommer nog inte bli så nöjda och inte jag heller. Måste försöka övertyga mig själv om att äta mer och att gå upp i vikt till dess. Vet bara inte hur? Men känner att kroppen inte klarar så mycket mer så får fokusera på det, att jag verkligen behöver äta mer för att "överleva" om man nu ska vara så drastisk.
Kvällsplanen- Äta wokgrönsaker till middag alldeles strax och försöka lägga till lite yoghurt eller kvarg till det, är så nervös för det men enligt matschemat ska det egentligen även ingå proteiner och kolhydrater som typ couscous och sås. Tänker att yoghurten motsvarar såsen och börjar med det steget, eller så tar jag shiritakinudlar.
Kvällsmelliset blir yoghurt/silkestofu/björnbärsmix.