Sv: Beach 2013, del VI
knapp.
Haft värsta beachiga dagen idag (varit ledig

). Promenad 40 min i morse innan frukost. 8 bitar sushi till lunch

Sen stack jag ut och sprang intervaller vid 15-tiden. 2 km lugn uppvärmning + ett par stegringslopp. Sen körde jag 200-ingar. 200 m intervall - jogg/gåvila 45 sek x 3 sen en serievila på 1:30 (gå/jogg). Upprepades tre gånger. Så 1800 meter intervall sammanlagt (eller, det blev nog typ 2000 m för glömde att sätta igång klockan en gång så fick göra om det

). Sen 1,5 km nerjogg. Intervallerna gick i snitt på 4:20-tempo. Blev ett riktigt bra pass på sammanlagt 6,71 km och 39:25 min.
Var väl inne vid lite innan 16, drack en smoothie (någon frågade efter lite tips på smoothie-recept, den jag gjorde idag var på lättkvarg, minimjölk, vatten, fun light tropical fruits, 1/2 banan, fryst mango och lite frysta hallon) och sen klockan 17 var jag på ett pass på gymet! Functional toning hette det, funktionell styrketräning i 55 min och det var riktigt kul och jobbigt! Kommer jag nog gå på igen

Proteinshake direkt efter detta och sen skypedate med min älskling i Indien. Nu har jag precis ätit kvällsmat, lax i ugn med creme fraich med smak av ingefära och chili samt pasta + sallad till det. Det blev riktigt gott
Nu: soffan, Heroes (vet att jag är efter

) och något gott att tugga lite på

Fett nöjd med träningen idag, och räknar man med mina promenader har jag tränat 5 h och 29 minuter redan denna veckan

Men imorgon blir det lugnt!