Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag är så hungrig. Inväntar den blivande sambon (sjukt!!) och att maten ska bli klar. Har en kyckling&potatisgratäng i ugnen som jag aldrig gjort förr så jag hoppas den blir grym!!
Måste bara få fråga, angående bilden, varför är det mer fel att träna för att bli skinny än för att bli fit? Jag hade förstått om det stått exercise to be healthy, not skinny. Men just fit. Många som är vältränade är ju inte alls hälsosamma. Tvärtom.
Idealet just nu råkar vara att man ska vara fit ("fit is the new skinny"). Jag fattar inte varför.
En tanke bara. Kicka inte ur mig ur tråden nu![]()
Ja, jag förstår att många tycker att det är postivt och det kanske det är. Jag blir mest bara less på alla ideal hela tiden. För två år sen skulle vi vara magra, nu ska vi vara vältränade, hela tiden ska vi sträva efter att vara nåt som passar sig liksom.
Fast fit betyder inte på något vis sund. Verkligen inte. De behöver inte ha nåt med varandra att göra.Jag tänker att sundhet är ett bättre ideal på många sätt än smalhet, även om inget får gå till överdrift
Kan lova dig att fler tjejer genom åren mått dåligt av skönhetsideal än män eller kvinnor gjort av frimärkssamling eller trädgårdsarbeteSen blir ju vilket mål som helst osunt om man blir helt besatt och tappar verklighetsförankring men det gäller ju för allt, även typ frimärkssamling och trädgårdsarbete.