RostKaptenen

Trådstartare
Ingen som ska till Baståsen nästa helg?

Jag gör ett nytt försök med mitt stora skrälle:p Denna gång ska vi åtminstone röra vid vattenhindret:angel:

Sv: Baståsen

Jag gör ett nytt försök med mitt stora skrälle:p Denna gång ska vi åtminstone röra vid vattenhindret:angel:

Det kan du ju glömma, röra vattenhindret alltså :p
Du har säkert tränat och går därmed miste om överraskningsmomentet :angel:

Det kan du ju glömma, röra vattenhindret alltså :p
Du har säkert tränat och går därmed miste om överraskningsmomentet :angel:

Hahaha! Vi har faktiskt inte tränat något mer... Än iaf:angel: Hmm överaskningsmoment... Kanske att rida i full fart sedan får jag böja mig fram o hålla för ögonen på honom tills vi har kommit ner i vattnet:p Undrar om det står något om det i TR:devil:

Salonikel:
Jag har en 5 åring som går debutant:)

Ja han har gått 2 st debutant i början på juni. Första gången nollade vi i terrängen och andra gången kom vi inte igenom vattnet...:angel: Han har lite vattenfobi som vi har jobbat på hela vintern, bara att hoppas att vi får det att släppa så småningom:)
Vad har du för häst?

Tänker på förra årets värme, +36, himmel vad varmt det var....men det blev en lyckans dag till slut, en vinnare o en tvåa i släpet hem :bump::bump:
Lycka till o försvara våra färger!

Är det din gamla röda som ska gå lätt klass? Eller någon med samma namn kanske bara?

Jag kommer. :)

Jag åker dit för att titta på banan (som min mamma byggt) och heja på våran lilla b-ponny som rids av en tjej som gör sin första "riktiga" fälttävlan. Spännande! :laugh: :bump:

ÅÅåhhhhh - vi skulle varit där, men jag var tvungen att avanmäla igår. Tusse åkte på lymfangit för nån vecka sedan, och jag känner att vi inte hinner bli klara tills i helgen. Han är bra och går för fullt nu, så vi satsar på Enköping o Örebro helgen efter istället.

Hoppas ni får jätte jätte roligt allihopa, jag håller en tumme för er när jag ligger på en klippa i skärgården o solar! :angel:

//C:)

dotter rider 100-klassen med 6åringen. gamla ponnyn ska också starta på lördagen. :D

KL
Kikar man på väderprognoserna så ser det ut att bli upp emot 30 grader i helgen... Glöm inte vattenflaskorna allihopa!!

Förhoppningsvis betyder det att min häst mer än gärna plaskar ner i vattenhindret för att svalka sig;):D

Jag och Kamel kommer också till Baståsen! Rider lättklassen.
Vi har båda haft semester i nästan en hel vecka nu, så vi får se hur det går....tur att Kamel ska få rasta av sig lite på en annan terrängbana imorgon, han lär vara mer vild än tam :D

Jag rider min 6åring, som egentligen är hopphäst,. Men det är kul att komma ut i terrängen tycker vi båda!

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 151
Senast: Acto
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
877
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 169
Senast: Squie
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka