Baståsen, vad tycker ni?

L

LillOhlsson

Så, hur tyckte ni tävlingen var i Baståsen i helgen?

Själv tyckte jag det var en relativt bra tävling, blev lite orolig över underlaget i terrängen men det gick ju bra..
Tyckte det var bra att dom löste "problemet" med "korsningen" i debutant.

/Sofia

Sv: Baståsen, vad tycker ni?

Vad roligt att höra att du verkar nöjd med tävlingen. Min häst är skadad så jag var funktionär hela söndagen, men de var skoj de med, så ni som red debutant fick ett domarprotokoll skrivet av mig :) Kul att se alla olika hästar och hur långt alla hade kommit med sin utbildning och sen även få se samma ekipage i terrängen och även de som red lätt klass många som var duktiga och några som jag kommer att lägga på minnet. Hoppas ni hade en skoj dag, var väldigt avundsjuk när ni skulle ge er ut i terrängen kan jag säga. :banana:

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 717
Senast: Lobelia
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 688
Senast: Milosari
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka