Var kan man se på The Magicians?
HBO Nordic (Syfy från början)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var kan man se på The Magicians?
Hur kunde jag glömma den! En absolut favorit. Ett av få serieslut som verkligen satt sig i mig dessutom.
Vet inte om någon nämnt American Gods heller? Första säsongen är riktigt riktigt bra, andra är lite slöare.
Men det är en häftig serie.
Typiskt, det har jag ju inte!HBO Nordic (Syfy från början)
Typiskt, det har jag ju inte!
SKÄMTAR DU?! Jag var av någon anledning HELT övertygad om att den var slut efter säsong 4???Men den är ju inte slut? Mitt i en säsong nu!
Men sådär kan det vara ibland bara. Jag fastnade aldrig för mad men och gav upp efter en halv säsong trots att den på pappret typ checkar varje box för serier jag brukar gilla.Den finns på Prime också.
Själv fastnade jag aldrig, jag tyckte att den var lite fånig.Men å andra sidan har jag sett på Teen Wolf med behållning så vem är jag att tycka?!
![]()
Den är som sagt inte slut, nya säsongen började rätt nyligen. Och jag tänker inte avslöja något om vem som är/inte är med efter det som hände i slutet av förra säsongen. Misstänker att rätt många letar tips i den här tråden så då känns det ju dumt att spoila sakerSKÄMTAR DU?! Jag var av någon anledning HELT övertygad om att den var slut efter säsong 4???
Men.... Q är inte med eller?
Den finns på Prime också.
Själv fastnade jag aldrig, jag tyckte att den var lite fånig.Men å andra sidan har jag sett på Teen Wolf med behållning så vem är jag att tycka?!
![]()
https://www.svt.se/kultur/sven-lindqvists-klassiker-utrota-varenda-javel-blir-tv-serie?cmpid=del:fb:20200224:sven-lindqvists-klassiker-utrota-varenda-javel-blir-tv-serie:nyh:lp&fbclid=IwAR07A_rqBrwoShNV76x6mNexKPiWiEX3e43I6ngjJ625l80Ih5S1y45YUIM
Måste bara tipsa innan den ens kommit. Sven Lindqvist är en av mina ständiga favoriter, nu ska hans "Utrota varenda jävel" bli serie på HBO. OMG!!! Heja, heja heja!![]()
Big little lies (bara sett första säsongen) riktigt bra!
Men var inte den bara en säsong?
Finns en andra säsong också