Bästa robotgräsklippare?

Fd Diabetikern

Trådstartare
Ska börja kika efter robotgräsklippare. Detta år får jag stå och slita med vanlig gräsklippare men nästa år så ska jag införskaffa en.
Gräsmattan är väldigt ojämn och backig med berg lite här och där.

Vad har ni? Vilka ska jag undvika? Något annat man bör tänka på?

• Gilla
Reactions: tgd
Husqvarna robotklippare är väldigt bra! Finns i olika modeller och för olika krav.

Den här hemma klipper utöver gräsmattan också det som tidigare var (grusad) ridplan och ett område som tidigare var insått med timotej och där hö tagits. Den har troget gått dygnet runt under nio säsonger och ska snart ut för sin tionde säsong. Och det är fantastiskt trevlig att alltid ha välklippt representabel gräsmatta hemma.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
974
Senast: Angel
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 697
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka