Singoalla
Trådstartare
Min syn har blivit sämre så jag måste gå och göra ett nytt syntest, och tänkte skaffa linser när jag ändå är igång. Sist jag försökte skaffa linser så gick det inte så bra dock, jag fick 3 olika linser i rad som jag såg sämre i än utan. Trots invänjningstid När min mamma skaffade linser berättade hon att dom testat olika avstånd, hon fick mäta avståndet till skärmen på jobbet osv. för att det skulle passa. Jag gjorde inget sådant. Eftersom linserna inte funkade trots flera tester så hade jag inte tid att hålla på mer och efter ett tag och gav upp.
Nu tänkte jag dock plocka upp detta igen, då jag märker att jag numer inte enbart måste ha glasögon när jag jobbar och kollar på TV utan jag ser även suddigt när jag tränar eller är ute och svänger på kvällarna (brytningsfel och långsynt). Så, vilken är bästa optikern tycker ni om man ska skaffa linser?
Nu tänkte jag dock plocka upp detta igen, då jag märker att jag numer inte enbart måste ha glasögon när jag jobbar och kollar på TV utan jag ser även suddigt när jag tränar eller är ute och svänger på kvällarna (brytningsfel och långsynt). Så, vilken är bästa optikern tycker ni om man ska skaffa linser?