Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smsar mer än jag ringer men inte varje dag. Surfar ytterst sällan, bara om jag behöver kolla nåt och inte ids slå på datorn, men den är jätteseg att surfa på och liten skärm så undviker det helst.Nej, ringer du så lite så kommer du kanske inte så mycket billigare undan, men det beror ju lite på om du smsar/surfar något också? Hur mycket lägger du på mobilen idag?
Jag har haft Halebop kontantkort sen jag köpte mobil 2002 men det kanske finns bättre alternativ? Vad använder ni? Kostar?
Iofs ringer jag bara 1-2 samtal i månaden, om ens det, så kanske inte kommer billigare undan ändå.
Smsar mer än jag ringer men inte varje dag. Surfar ytterst sällan, bara om jag behöver kolla nåt och inte ids slå på datorn, men den är jätteseg att surfa på och liten skärm så undviker det helst.
Tror jag laddar kortet med 300 kr i halvåret, det händer att det kommer meddelande om att jag måste ladda kortet, annars stängs kortet av.![]()
![]()
Haha!ringer du 2 samtal i månaden?! förlåt men blev lite paff![]()
Jo såna meddelanden har jag också fått, men även de med "hot" om att stänga av kortet.![]()
Jag har ett Telia-abonnemang som kostar 99 kr i månaden.
Oftast tar min mobil slut efter två år och då är också min bindningstid slut och jag köper en ny. I samband med det brukar något annat abonnemang ha blivit förmånligare så då byter jag. Varierar mellan Telias olika eftersom jag vill behålla mitt nummer.
Hittills har också Telia varit det enda som funkar där jag bott. Nu har jag lyckats flytta till ett ställe där Telia inte funkar inomhus...
Fast du måste ju kunna behålla ditt nr även om du byter operatör? Jag bytte nyligen från Telia till Tele2 och flyttade med mig numret.
Varför byter du inte till Comviqs fastpris 145:- så slipper du ringa "bara för att" och kommer dessutom billigare undan.