P
prallan
Ute på hundpromenad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild!!!!Nu har även jag färgat håret och jag är lite fundersam. Färgen skulle bli ganska mörk. Jag hade manic panic mermaid, men färgen som blev påminner mer om deras sea nymph
Jaja, fint är det, men mörka toner verkar verkligen inte fastna på mitt hår. Sååå tråkigt då jag skulle vilja ha mörkare!
Alltså, jag försökte, men kameran får det till helt fel färg. Förstår verkligen inte, det är inte en ens i närheten...Bild!!!!![]()
Hur länge hade du i färgen?Provade ett annat ljus, blev ganska likt nu!
Lite över en timme.Hur länge hade du i färgen?
Testa att ha i den längre nästa gång. Jag har sovit med den ett par gånger. Dra plast över bara så den inte torkar/så den inte kladdar.Lite över en timme.
Jag blekte innan.Testa att ha i den längre nästa gång. Jag har sovit med den ett par gånger. Dra plast över bara så den inte torkar/så den inte kladdar.
Om du hade blekt innan?
I know, men det stämmer inte för mig iafJag blekte innan.
Ska man ha i så länge?! Jag ligger allt annat än still när jag sover så det går inte. Men de dagarna man kör tentaplugg så sitter man ju bara på röven ändå, så då kan man ju passa på!
Det står ju 30 min på instruktionerna![]()
Ja. Hon I affären sa att flest verkar nöjda med manic panic, men men. Nu har jag köpt 2 färger så jag ska väl ta slut på dem iaf.I know, men det stämmer inte för mig iaf
Brukar ha i minst två timmar, gärna 3-4 om jag har tid. Sen, jag tycker Directions fäster bättre på mitt hår än manic panic eller stargazer (särskilt om jag tvättar med directions shampoo innan) så det är värt att prova olika märken för att se.
Kan säkert stämma, men ja - beror lite på ens hår.Ja. Hon I affären sa att flest verkar nöjda med manic panic, men men. Nu har jag köpt 2 färger så jag ska väl ta slut på dem iaf.
Himla synd att de inte har artic fox. Dry märket har jag bara hört gott om. Men det blir ju så dyrt.
Snyggt! skulle gärna ha något liknande men har ju betydligt ljusare hår än dig. Blålila o rosa hår går fetbort, typ amerikanska äldre tanter.
Livet är orättvist helt enkeltJag hade i min färg dryga 15 min, ingen blekning![]()
Man kan färga kort hår med!
Man kan färga kort hår med!
Färgen går ur rätt fort med, så det är nog sak sammaJag klipper ju av det lilla som kommit ut så snabbt så det känns ju olönt![]()