Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Millers, till stora som små. Finns ingen bättre klotång. Skulle tro att typ 100% av alla som jobbar med djursjukvård håller medKänner att den jag har börjar sjunga på sista versen och stör mig på den. Jag vill ha något riktigt vasst som klipper lätt rakt av. Vilka klotänger har ni? Tips på bästa till små hundar?
Helt omöjligt att få tag på den, tror jag letat överallt nu men den är slut överallt. Har ni förslag på något bra alternativ?
Den är vass och skär av klon i stället för att nypa av den.Tack för tips, den ska jag kika på den. På vilket sätt skiljer den sig från andra, eftersom den är så bra?
Den kommer nog strax in igen. De jag kollade på stod det tillfälligt slut. Det finns ingen annan klotång som ens är i närheten så bra så jag hade väntat.Helt omöjligt att få tag på den, tror jag letat överallt nu men den är slut överallt. Har ni förslag på något bra alternativ?
Jag tycker det är svårt att klippa med precision med dom, plus att de ofta är slöare än Millers.Jag håller med om Millers men är det någon som provat klotänger i giljotinmodell? Är de nåt att ha?
Jag tycker det var knepigare. Kändes slöare och liksom "drog" lite mer i klon. Använde den bara en gång iom det.Jag håller med om Millers men är det någon som provat klotänger i giljotinmodell? Är de nåt att ha?
Nej det tycker inte jag. Den typen klämmer eller kanske rättare sagt, pressar isär klon på ett sätt som många (alla?) hundar tycker gör ont.Jag håller med om Millers men är det någon som provat klotänger i giljotinmodell? Är de nåt att ha?