Bästa klotången

Lillefrun

Trådstartare
Känner att den jag har börjar sjunga på sista versen och stör mig på den. Jag vill ha något riktigt vasst som klipper lätt rakt av. Vilka klotänger har ni? Tips på bästa till små hundar?

Känner att den jag har börjar sjunga på sista versen och stör mig på den. Jag vill ha något riktigt vasst som klipper lätt rakt av. Vilka klotänger har ni? Tips på bästa till små hundar?
Millers, till stora som små. Finns ingen bättre klotång. Skulle tro att typ 100% av alla som jobbar med djursjukvård håller med :p

Tack för tips, den ska jag kika på den. På vilket sätt skiljer den sig från andra, eftersom den är så bra?

Helt omöjligt att få tag på den, tror jag letat överallt nu men den är slut överallt. Har ni förslag på något bra alternativ?

Helt omöjligt att få tag på den, tror jag letat överallt nu men den är slut överallt. Har ni förslag på något bra alternativ?
Den kommer nog strax in igen. De jag kollade på stod det tillfälligt slut. Det finns ingen annan klotång som ens är i närheten så bra så jag hade väntat.

Då väntar jag till den kommer in igen, min nuvarande nästan ”glider” lite på klon och är svår med precision. Den är dessutom 11 år gammal så behöver verkligen bytas ut.

Jag håller med om Millers men är det någon som provat klotänger i giljotinmodell? Är de nåt att ha?
Jag tycker det var knepigare. Kändes slöare och liksom "drog" lite mer i klon. Använde den bara en gång iom det.
Köpte iom att jag har så små hundar att de flesta klotänger upplevs för stora, främst då man ska klippa sporren.
Har numer klotång för katt istället. Funkar kanon!

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: snöflingor
·
IT & mobiler Jag ska börja studera igen, först för att bli behörig till högskola och sen förhoppningsvis på högskola. Min nuvarande laptop sjunger...
2
Svar
32
· Visningar
761
Senast: Tonto
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 274
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka