Bästa kennelnamnet

ljusslinga

Trådstartare
Är på G att skicka in ansökan om Kennelnamn till Kennelklubben men har så svårt att bestämma mig. Det är fransk Bulldogg som det gäller.

Här kommer några förslag, vad gillar ni bäst?

Timyles - Enkelt och rätt roligt då det låter som ett namn men egentligen inte betyder någonting alls. Lätt att komma ihåg.

Memix - Heter Mix i efternamn så det blir lite mer "mitt". Dessutom slipper man det annars så vanliga "S" i slutet.

Vad är finast? Kom gärna med fler förslag!

Sv: Bästa kennelnamnet

Jag hade valt Timyles. Memix låter som att du föder upp blandisar.

Jag tycker också Memix. Det är ingen blandrasuppfödare som har kennelnamn/prefix, så det är nog ingen risk för förvirring.

Även jag hade tveklöst valt Memix! Är inne på Mellis linje, det är ju ingen blandrasuppfödare som har kennelnamn, så det behöver du nog inte oroa dig, jag hade inte en tanke på blandisar när jag läste namnet.

jag röstar på sista, av anledningen att jagtycker detlåter bäst då jag säger det och att det har en personliganknytning till dig.

vad har du för hundar?

Röstar också för Memix som kennelnamn, det var supergulligt!
Men det är lite lurigt det där. Efter googlesökning hittade jag en kennel i Finland som heter Mermix och en kennel i Sverige som heter Memorix. Vet inte hur lika kennelnamnen "får vara". Lycka till med din kennel i vilket fall! :) Hoppas du får det namnet du allra helst vill ha.

Memix helt klart!
Men om det redan finns, värkar ju så
så tyckte jag ditt nicknamn Ljusslinga var snygt det med!

Memix!

Om du funderar på om nån tror det är blandisar, så kan du ju köra på NOmix istället...;)

gillar också Memix bäst :) fast, om memorix och mermix redan finns KAN det bli problem, men det är bara att testa :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Försöker lite smått få fram ett kennelnamn jag kan använda i framtiden men tänkte att kan vara bra att köpa ett redan nu så det namnet...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: hoppsann
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 540
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka