Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi åt väldigt god glass hos en kobonde utanför Uppsala för hundra år sedanNog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där?
Jag tänkte mig nog någon i år och då ett namn.Vi åt väldigt god glass hos en kobonde utanför Uppsala för hundra år sedan
Jo jag tänkte gräva lite men har alldeles för ont i huvudet. Återkommer om jag kommer på det.Jag tänkte mig nog någon i år och då ett namn.
Hur lång omväg vill du ta? En alldeles fantastisk gelato finns på Fiket i Färnebo, men det är drygt 1,5 h från Uppsala. Men de gör även goda sallader, mackor och soppor om man vill ha något mataktigt.Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där?
Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där?
Landings glass är god, speciellt deras sorbetNog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där?
Betonar I Uppsala, så både Färnebo och Visby diskas i undersökningen.Hur lång omväg vill du ta? En alldeles fantastisk gelato finns på Fiket i Färnebo, men det är drygt 1,5 h från Uppsala. Men de gör även goda sallader, mackor och soppor om man vill ha något mataktigt.
Landings har bra glass och Leijon stenugnsbageri har vunnit priser för sin.Betonar I Uppsala, så både Färnebo och Visby diskas i undersökningen.
Betonar I Uppsala, så både Färnebo och Visby diskas i undersökningen.
Bondens glasskalas på Väddö?Vi åt väldigt god glass hos en kobonde utanför Uppsala för hundra år sedan
Omväg i Uppsala, inte 1.5 timme från Uppsala. Så god glass finns inte att jag kör 3 timmar för att köpa en.Okej eftersom du skrev värt att ta en omväg för tänkte jag att du var beredd att åka en bit utanför Uppsala men. Men då missuppfattade jag dig.
Nix, inte Väddö. Snarare lite norröver.Bondens glasskalas på Väddö?
Gör glass från sina egna kor, de har burgare där numera också, bästa burgarna jag ätit
Var där i tisdags
Omväg i Uppsala, inte 1.5 timme från Uppsala. Så god glass finns inte att jag kör 3 timmar för att köpa en.