Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen mer än jag som saknar att rida på alltid lika inbjudande BALDERSNÄS?!
Var låg Baldersnäs??
Ingen mer än jag som saknar att rida på alltid lika inbjudande BALDERSNÄS?!
*KL*
Jag gillar ekens bana!
Sen gillar jag Trossnäs också!
För mig är det inte bara vilken terrängbana som är roligast utan när jag väljer tävlingsplatser så utgår jag från hela tävlingsplatsen som helhet. Duktiga arrangörer osv.
Hm, jag får nog be om ursäkt och skylla på att jag har tentatider i samband med att jag fölvakat...
Det är givetvis ENKÖPING jag menar!
När jag var där var det jättetrevliga tävlingar och allt flöt på smidigt. Jag gillade deras terrängbana med, alldeles lagom mix av tekniska hinder och lite större språng. Tror det var 04 eller kanske 05 jag var där Jösses vad tiden går!
Ekens gillar jag ju faktiskt inte alls... Skittråkig terrängbana och ena ridhuset där dressyren gick var fläckigt av solkatter. Kul att debutera 4-åring där :smirk:
Däremot var hoppbanan väldigt fin! Hoppspeakern kunde däremot inte uttala varken min hästs namn eller uppfödaren och ägaren till den andra hästen. Hur svårt kan det vara att uttala något exakt som det stavas (bäcksorkars) Efter flera försök skrattade hon lite generat och sa att "ja, varsågod och rid istället"...
Hur kunde jag bland ihop dessa banor? Ja ja, de börjar ju på E och man åker nynäsbåten till båda
Det känns kul att läsa all bra kritik om Ekens bana