BÄsta Banan I Sverige Vilken???????

Sv: BÄsta Banan I Sverige Vilken???????

Ingen mer än jag som saknar att rida på alltid lika inbjudande BALDERSNÄS?! :love::cry:

Resterna av den står på våran bana, tyvärr är inte omgivningen lika fin som på baldersnäs:angel::angel:

hermanstorp me like och trossnäs bana e för mysig! :D liiite fält hade de kunnat vara, men men de e väl de, ingen bana e perfekt.. elr?

Jag gillar ganska enkla banor :D SOm Trollhättans enklaste bana är lagom för min del dåva :crazy:

*KL*

Jag gillar ekens bana!
Sen gillar jag Trossnäs också!
För mig är det inte bara vilken terrängbana som är roligast utan när jag väljer tävlingsplatser så utgår jag från hela tävlingsplatsen som helhet. Duktiga arrangörer osv.

*KL*

Jag gillar ekens bana!
Sen gillar jag Trossnäs också!
För mig är det inte bara vilken terrängbana som är roligast utan när jag väljer tävlingsplatser så utgår jag från hela tävlingsplatsen som helhet. Duktiga arrangörer osv.

Ursäkta mig Nelle...men VAD ser du i Ekens bana och arrangörer???:eek: Var fullkomligt katastrof arrangemang när vi var där och banan lämnar en hel del att önska....tidigt 90-tals stuk på hindren och grymt dåliga små stigar fram och tillbaka och runt runt...

Däremot Trossnäs :bow::bow: De är mästare på fina arrangemang, i god gemenskap med Boxholm!

ja, och framridningen till dressyren skall vi inte prata om, jag som trodde vi ft-ryttare var härdade...

Jag vet faktiskt inte. Nu blev jag osäker... När jag var där var det jättebra arrangemang! Var det kanske inte ekens? Måste kolla!

Senast ändrad:

Hm, jag får nog be om ursäkt och skylla på att jag har tentatider i samband med att jag fölvakat...

Det är givetvis ENKÖPING jag menar!
När jag var där var det jättetrevliga tävlingar och allt flöt på smidigt. Jag gillade deras terrängbana med, alldeles lagom mix av tekniska hinder och lite större språng. Tror det var 04 eller kanske 05 jag var där :confused: Jösses vad tiden går!

Ekens gillar jag ju faktiskt inte alls... Skittråkig terrängbana och ena ridhuset där dressyren gick var fläckigt av solkatter. Kul att debutera 4-åring där :smirk:
Däremot var hoppbanan väldigt fin! Hoppspeakern kunde däremot inte uttala varken min hästs namn eller uppfödaren och ägaren till den andra hästen. Hur svårt kan det vara att uttala något exakt som det stavas (bäcksorkars) :crazy: Efter flera försök skrattade hon lite generat och sa att "ja, varsågod och rid istället"...

Hur kunde jag bland ihop dessa banor? Ja ja, de börjar ju på E och man åker nynäsbåten till båda :idea:

Hm, jag får nog be om ursäkt och skylla på att jag har tentatider i samband med att jag fölvakat...

Det är givetvis ENKÖPING jag menar!
När jag var där var det jättetrevliga tävlingar och allt flöt på smidigt. Jag gillade deras terrängbana med, alldeles lagom mix av tekniska hinder och lite större språng. Tror det var 04 eller kanske 05 jag var där :confused: Jösses vad tiden går!

Ekens gillar jag ju faktiskt inte alls... Skittråkig terrängbana och ena ridhuset där dressyren gick var fläckigt av solkatter. Kul att debutera 4-åring där :smirk:
Däremot var hoppbanan väldigt fin! Hoppspeakern kunde däremot inte uttala varken min hästs namn eller uppfödaren och ägaren till den andra hästen. Hur svårt kan det vara att uttala något exakt som det stavas (bäcksorkars) :crazy: Efter flera försök skrattade hon lite generat och sa att "ja, varsågod och rid istället"...

Hur kunde jag bland ihop dessa banor? Ja ja, de börjar ju på E och man åker nynäsbåten till båda :idea:

Gotlänningar!:eek::rofl::devil:

Det gäller att välja vilka minnespelar man hänger upp saker på :D
Den första är vilken båt man tar, Oskars eller Nynäs ;)

Det känns kul att läsa all bra kritik om Ekens bana :)

Och til iår ska vi bygga ut den så att vi får ponnyhinder med =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige slutar sexa i lagtävlingen i fälttävlan. Men det hade kunnat sluta med brons – om det inte varit för straffet i gårdagens...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
127
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
137
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I går red Sofia Sjöborg terrängen felfritt – men fick 15 straffpoäng i efterhand. För något som ingen har sett. Utan straffet hade...
Svar
0
· Visningar
118
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka