Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vad har ni för babyvakter? Kan ni rekommendera någon? Det viktigaste för mig är en bra räckvidd och att den inte tappar kontakten så lätt. Vill kunna vara i trädgården/stallet (intill bostadshuset) när barnen sover.
Tack för hjälpen!
Vet du exakt vad den heter? Finns massa sorter. Tack!Vi har Philips, den är jättebra; man hör tydligt och den har bra räckvidd.
Räckvidden är ok?Ptja, efter att ha undersökt och velat och blivit tokig på alla funktioner vi aldrig kommer använda köpte vi en billig på gekås. Superbasic - men precis vad vi ville ha
Räckvidden är ok?
Vi har en Philips Avent, vilket jag tror är en av de vanligaste modellerna. Jag har bara använt den inomhus mellan olika våningsplan, men där har den fungerat bra (stort hus).Vet du exakt vad den heter? Finns massa sorter. Tack!
Vi har Padwico! Ett svenskt mörke med extra låg strålning. Jag tror den heter 850 den vi har nu. Hade till sonen också och de användes varje dag i 2 år och sen flera gånger i veckan i ytterligare 2 år. Sen hade de gjort sina timmar och sina ras i golvet. Funkar fortfarande men vi uppgraderade inför andra barnet.Hej!
Vad har ni för babyvakter? Kan ni rekommendera någon? Det viktigaste för mig är en bra räckvidd och att den inte tappar kontakten så lätt. Vill kunna vara i trädgården/stallet (intill bostadshuset) när barnen sover.
Tack för hjälpen!
Kan du kolla vilken modell ni har? Finns många philps Avent nämligenVi har en Philips Avent. Fungerar kanon tycker jag. Den är ljudkänslig och man hör bra. Tror vi har testat den ca 200m bort inne hos och fungerar den fint. Köpt på Ullared för ca 500kr
Kan du kolla vilken modell ni har? Finns många philps Avent nämligen
Sån har vi också köpt, efter att vår kräsna svägerska rekommenderat den Hoppas på att bli nöjda. Stallet är för långt hemifrån för att jag ska våga lämna (eller, kanske för att fodra lite snabbt om räckvidden tillåter) men ut på ridbanan ska den nog gå iaf.
En sån är det
Vet du exakt vad den heter? Finns massa sorter. Tack!
En sån är det