Bassholmen?

solwa

Trådstartare
Tyckte mig minnas att jag läst att hingstbetet på Bassholmen upphört och när jag nu dubbelkollade så visade det sig stämma. Jag har inte varit där på några år, men ämnet kom upp i fölhagen här om dagen så nu undrar jag helt sonika om det är någon som vet varför det inte är bete där längre? Är det ens att tänka på att starta upp det igen?

Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden men eftersom det väl främst handlar om unga hästar så hamnade den här. Moderator får gärna flytta den till lämpligare plats om den hamnat fel. :-)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har genom livet och flera flyttar släpat med mig ett gäng gamla dagböcker från när jag var ung. Ibland har jag funderat på vad jag...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 705
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, moderator får gärna flytta om den har hamnat fel. Lyssnade på Söndagsinterjun...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 501
Senast: Trasten
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 926

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp