Wysiwyg
Trådstartare
Vad är era bästa tips på en bra (och gärna billig) basgarderob? Har insett att jag inte har några kläder alls jag trivs i och att jag måste göra något åt det här. Gillar att känna mig fin men har noll shoppingintresse eller klädintresse utöver det. Skulle helst bara hoppa över samtliga steg som leder fram till att jag är påklädd men har insett att det inte riktigt fungerar i ett vuxenliv.
Har ingen egentlig stil alls just nu men uppskattar lite mer klassisk stil, men inte preppy, blandat med lite rock-känsla (flummigt, jag vet)? Har inte heller någon riktig feeling för vad som passar ihop med vad så skulle behöva tips på plagg som alla passar ihop med varandra så jag kan variera en stil på få inköp. Har timglasform med breda höfter och axlar, smal midja och större byst.
Hit me tack!
Har ingen egentlig stil alls just nu men uppskattar lite mer klassisk stil, men inte preppy, blandat med lite rock-känsla (flummigt, jag vet)? Har inte heller någon riktig feeling för vad som passar ihop med vad så skulle behöva tips på plagg som alla passar ihop med varandra så jag kan variera en stil på få inköp. Har timglasform med breda höfter och axlar, smal midja och större byst.
Hit me tack!