Hedinn

Trådstartare
Moderator
Ska införskaffa en kudde till ettåringen och tänkte att ni kanske har tips på vad som är bäst gällande material och så? Tänker att det optimala vore ju nån fyllning som avleder fukt och reglerar temperaturen. Jag misstänker att ullfyllda kuddar inte hör till vanligheterna, men måste ju finnas material med liknande egenskaper, eller? :D

Annars andra rekommendationer om bra material/annat att tänka på.

Ska införskaffa en kudde till ettåringen och tänkte att ni kanske har tips på vad som är bäst gällande material och så? Tänker att det optimala vore ju nån fyllning som avleder fukt och reglerar temperaturen. Jag misstänker att ullfyllda kuddar inte hör till vanligheterna, men måste ju finnas material med liknande egenskaper, eller? :D

Annars andra rekommendationer om bra material/annat att tänka på.
Vi har en med dun från Jysk, babykudde. Den kändes mest platt men samtidigt fluffig. Hon verkar gilla den iaf. 🥰

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 650
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 378
Senast: Amk
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 706
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar