Sv: Barnet skriker på nätterna, tvingas betala störningjourens utryckning?
Jag har inte blivit störd av normala barnskrik, däremot, i en lägenhet, onormala barnskrik.
Jag är väldigt tolerant mot oväsen i lägnheter, under alla år har jag knackat på EN gång hos en granne och hos en annan så hämnades jag med min stereo för att få fram min poäng under 3.5 minuter efter att de spelat superhögt i TVÅ dygn.
Men de onormla barnskriken krävde en åtgärd. Mest för barnets skull, rent bortsett från att man fick ångest och blev deprimerad själv av att höra ljuden.
Därav kontakten med socialtjänst.
Ja, jag håller med. Jag vet inte, men jag har aldrig hört att detta med just barnskrik är ett SÅ enormt problem i flerfamiljsbostäder som det verkar när man läser denna tråd. Jag har bott i många olika lägenheter under 20 vuxna år och har faktiskt aldrig blivit störd av några barnskrik. (Däremot av fyllegrannar som nästan startar bränder, grannar som är bullriga och skrikiga i allmänhet, grannar som har tonårsbarn som har vildaste festerna i kvarteret när föräldrarna är bortresta osv. Det var dock bara fyllegrannarna som fick mitt humör att brista totalt några gånger.)
Jag har inte blivit störd av normala barnskrik, däremot, i en lägenhet, onormala barnskrik.
Jag är väldigt tolerant mot oväsen i lägnheter, under alla år har jag knackat på EN gång hos en granne och hos en annan så hämnades jag med min stereo för att få fram min poäng under 3.5 minuter efter att de spelat superhögt i TVÅ dygn.
Men de onormla barnskriken krävde en åtgärd. Mest för barnets skull, rent bortsett från att man fick ångest och blev deprimerad själv av att höra ljuden.
Därav kontakten med socialtjänst.
Senast ändrad: