Barnaktivitet i Kungshamn/Smögen?

doglover

Trådstartare
Ska dit vecka 30 med sonen, bo på vandrarhem. :) Om det pissregnar hela tiden som vi är där, vad mer kan man göra än att bada som inte kostar svinmycket pengar? Vi har förmodligen ingen bilskjuts. Kanske går att ordna för en dag iaf. Nordens ark och Havets hus vet jag redan om.

Sv: Barnaktivitet i Kungshamn/Smögen?

Enda jag kan komma på är Brancanserfondens loppis utan för Väjern. Allt drivs idiellt och det finns allt mellan himmel och jord:)

Hornboreby utanför för Hamburgsund finns.

Det går vanlig busstrafik och tider kollar du på bäst på nätet tror jag.

Hoppas på sol och gott bad väder:)

Mvh
Pudlan

Ja, Väjerntanternas loppis är ju hur kul som helst! Dock begränsade öppettider, vet inte om de ändrar på tiderna under sommaren men annars är det bara öppet lördagar 10-14. Och jag lovar att du aldrig har sett så många kaffekoppar i hela ditt liv ;)

I Väjern finns ju Tumlaren också, inomhusbad och det känns väl lite tråkigt på västkusten men funkar ju om vädret är kasst.

Bohusläns museum i Uddevalla är jättekul tycker jag, men jag vet inte hur gammal sonen är och om han kan tänkas uppskatta det?

I Kungshamn finns ju en del affärer att gå i också, om sonen tycker att det är kul.

Och när jag ändå är igång ska jag förstås berätta om mitt bästa minne av Kungshamn, jag var kanske fyra-fem år och jag och pappa köpte en påse räkor och satt på kajen och käkade. Det behöver ju inte vara så avancerat med småttingar :)

Han blir faktiskt 5 år i september :D
Nä, jag tänkte mest på små grejer som uppskattas. Inget stress, bara chilla :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 345
Senast: _Taggis_
·
Övr. Barn Hej! Är sedan ett halvår sambo och för 6 v fick vi vår första barn. Vi flyttade till annan del av landet för ca ett halvår sedan pga att...
2
Svar
39
· Visningar
6 130
Senast: sona
·
Ekonomi & Juridik För två år sedan så flyttade jag och mina två hästar in hos min far i mitt barndomshem pga att min ekonomi var i botten. Jag var då 20...
Svar
6
· Visningar
2 130
Senast: jennieflum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV