Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snurrfian skrev:Varför ska det vara två olika forum? Det är väl bra om vi som har fött barn kan svara på frågor från dem som väntar? Och jag vet hur det blir om det blir ett "gravidforum" så kommer jag ialla fall inte att gå in och titta... Det är ju bara att låta bli att läsa de trådar som inte intresserar... Och så stor aktivitet är det ju inte på barn...
Ja, antingen det eller så är det inte alltid någon som har något att skriva om sina äldre barn? Det är ju likadant på tex Senior. Ibland är det väldigt enkelriktade ämnen på trådar, o inte nåt som man är intresserad av. Sen smäller det till och kommer en tråd om man själv tycker är intressant, som flyttas ner väldigt fort, pga att det är mindre intressant än det övriga som skrivits. Men där är ju den nya funktionen på detta forumet bra, att de trådar man inte varit inne på, ändå inte markeras som lästa när man varit online men inaktiv mer än 30 minuter Då kan man fortfarande se vilka trådar man inte lästcatya skrev:Jag menar inte i första hand att jag INTE vill läsa, jag delar gärna med mig av egna erfarenheter. Men det finns inte så mkt annat att läsa än gravida/nyfödda, om det ngn gång ex står om veckopeng, uppfostran el dyl så försvinner den tråden "ner" så fort när det kommer nya trådar. Men det kanske beror på att det är fler gravida/nyförlösta än vad det finns de med ngt äldre barn?
catya skrev:HEJ, är det någon mer än jag som önskar en ny barn rubrik?
Det hade varit bra med 2 olika forum, en för gravida och med nyfödda och sen en annan för oss som passerat det stadiet och nu har lite större barn. Vad säger moderator om detta?
Då kan man ju dela upp underforumen i underforumskategorier också:Olinda skrev:tycker du att vi ska dela upp sernior efter förljade avdelningar också??
*Boktips
*Feministtrådar
*Tyck synd om mig
*Mattips
*Sex
*Politik
*Hur raggar man
*Hej jag är ny här
*Jag är lessen för....
*Bråk i tvättstugan
*Jävla sambo
Med många fler...
Olinda skrev:tycker du att vi ska dela upp sernior efter förljade avdelningar också??
*Boktips
*Feministtrådar
*Tyck synd om mig
*Mattips
*Sex
*Politik
*Hur raggar man
*Hej jag är ny här
*Jag är lessen för....
*Bråk i tvättstugan
*Jävla sambo
Med många fler...
!!!!mandalaki skrev:!
Och en Så här fel gjorde doktorn - forumet för alla som vet bättre än vården.
mandalaki skrev:Då saknar jag en Jävla försäkringskassan/arbetsförmedlingen-kategori!
Och en Så här fel gjorde doktorn - forumet för alla som vet bättre än vården.