Barn och Fernissa

cowgirl81

Trådstartare
Hur farligt är det för barn och andas in. Min korkade hyresvärd har fernissat dörrarna och det stinker. Och inte vädrar han heller. Så förutom att jag har en jäkla huvudvärk så undrar jag om det är farligt.

Sv: Barn och Fernissa

Det är inte hälsosamt i alla fall.
Försök hålla dig hemifrån med barnet tills det slutat stinka. Ta en promenad, åk på en utflykt eller vad som helst. Och försök vädra ut doften så gott det går.

Jo det värsta är ju att det sitter i flera veckor. jag öppnar ytterdörren men puckot stänger den hela tiden. har balkongdörrne öppen, men fryser inte så gött ute idag.

Nu kanske det är svårt på kvällen att gå ut på en prom,men om ni stänger in er i bara ett rum,som barnet kan vara mest i,så kanske det inte luktar lika starkt?

Och på dgarna vara ute så mycket som möjligt och då vädra ordentligt!

För hyresvärden måste ju sköta underhållet på huset,för annars så blir det ju gnäll åt andra hållet.."hyresvärden gör inget åt våra fula dörrar..",eller vad som ska underhållas!
Så man får nog tänka även på hyresvärden!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 422
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 611
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka