Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det finns tyvärr inget familjeomklädningsrum, utan man är hänvisad till det ena eller det andra.7 känner jag att de flesta kan byta om själv, men jag kanske hade valt ett familjeomklädningsrum om det funnits... När de är 7 ska de klara att byta om själva i skolan så då kan de nog klara det på badhuset också.
då tänker vi likaJag är rätt övertygad om att han skulle klara av att duscha och byta om själv, men hur han skulle klara sig i en situation där han blev utsatt själv i en ganska utlämnade posistion, det vill jag inte ta reda på.
då tänker vi lika
Och jag kan ta med mig sonen in på damernas med gott samvete.
Sen återstår då nästa fråga, hur man gör vecka två och tre, när jag kommer lämna och pappan kommer hämta dem efter simskolan eftersom jag ska åka till jobbet där någonstans...
Jag hade inte brytt mig och inte känt mig obekväm med en 7-åring av motsatt kön som följer med sin mamma.
jag och pappan kommer troligen mötas i simhallen för överlämning av minsta barnet - den enda som inte simmar. Barnen blir alltså inte ensamma där, det är bara det att vi byter förälder i halvtid nånstans.Kolla så att det är okej att ni lämnar sonen där själv, på simskolan här står det på pappret att det alltid måste finnas en ansvarig vuxen till barnet, sen kan man ju gå ihop med någon annan förälder förstås, men man ska finnas till hands.
jag och pappan kommer troligen mötas i simhallen för överlämning av minsta barnet - den enda som inte simmar. Barnen blir alltså inte ensamma där, det är bara det att vi byter förälder i halvtid nånstans.
Tjejerna är lite större än sonen och de reder nog ut omklädningsrummet själva. Så det får nog bli en påse kläder och hjälp av pappan på vägen ut...
Sommarlovet mellan tvåan och trean fick jag åka och bada själv. Vad var man då? 8-9 år?
Det var då på ett utomhusbad (bassänger) med badvakter och jag (och min kompis som jag åkte med) hade väldigt gott om sim- och vattenvana. Tveksamt om man skulle släppa iväg barn vid den åldern idag, men det är ju närmare 20 år () sen.