Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köpte du den?Störande att ha både kickbike och sele klart precis nu när det är stekande sol och så varmt att jag knappt vill promenera.
Men nästa vecka ska det åtminstone bli mulet!
Var köpte du den?
Tycker den ser ut att sitta bra jag. Möjligen korta remmen som går från manken mot solarplexus.Nu kom selen
Svårt att ta kort ensam o detta är ju inget drag i nu. Känns liten?
Beställd enligt mått o går ej att justera
Visa bifogad fil 122284
Du behöver kolla hur selen sitter när det är belastning i den. Sätt upp mobilen mot något och filma när hunden drar mot något (leksak tex) så ser vi.Nu kom selen
Svårt att ta kort ensam o detta är ju inget drag i nu. Känns liten?
Beställd enligt mått o går ej att justera
Visa bifogad fil 122284
Okej bra ideDu behöver kolla hur selen sitter när det är belastning i den. Sätt upp mobilen mot något och filma när hunden drar mot något (leksak tex) så ser vi.
Bilder från film..
Upplever faktiskt att den sitter jäkligt bra nu när han drog rejält (kastade godis ) Visa bifogad fil 122298
Sitter ju som en smäck!Bilder från film..
Upplever faktiskt att den sitter jäkligt bra nu när han drog rejält (kastade godis ) Visa bifogad fil 122298
Haha å, vi försökte göra en likadan film igår bara för att se hur den för stora selen ser ut i "dragläge". Kul hade vi men bra blev det fasiken inte. Hade kunnat klippa ihop en video med bloopers om jag hade varit bra på redigering .Bilder från film..
Haha å, vi försökte göra en likadan film igår bara för att se hur den för stora selen ser ut i "dragläge". Kul hade vi men bra blev det fasiken inte. Hade kunnat klippa ihop en video med bloopers om jag hade varit bra på redigering .
Älskar Björkis och deras kunnande!Här är texten med
Tycker att den sitter lite långt bak på/över revbenen. Men är ju ingen expert och kan ju bara se inte känna hur den sitter där.Okej, efter följande inlägg ska jag inte hålla på och spamma tråden med mig säkerligen för stora dragsele... Lovar! Men hur tycker ni att den ser ut i dragläge? Har mycket svårt för att avgöra om den trycker på halsen men när jag känner efter så sitter den där den ska över bröstbenet.Visa bifogad fil 122587
Och jag är nybörjarnas nybörjare så jag är tacksam för all input!Tycker att den sitter lite långt bak på/över revbenen. Men är ju ingen expert och kan ju bara se inte känna hur den sitter där.