Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du beställt än?Ja, och det blev 53 cm men så blev jag lite fundersam kring hur "tight" jag skulle mäta... Så egentligen borde han nog ha stl 8 (om jag tolkar tabellen rätt). Men blev lite osäker då det såg ut som att han låg på gränsen.
Bra alternativ att beställa två . Fattar inte varför jag inte tänkt på det.
Nej, inte vågat . Hatar att skicka tillbaka saker. Men behöver verkligen komma loss. Kan lägga in bild när vi kommit till skott!
Vad är det för kickbike du har köpt?Jag har skruvat ihop den kickbike jag köpt(lite billigare modell) och tagit en kortare provrunda utan hund. Jeflar vad jobbigt det var! Jag trodde att det skulle vara som att cykla men mina ben- och rumpmuskler tog mig ur den villfarelsen.
Blir spännande att se vem som får mest träning, jag eller hunden.
Ska fixa!
så lite!@Nepenthe tack för spark i baken, nu är den beställd
Vad är det för kickbike du har köpt?
Kl
Jag har fått ihop min cykel och på antennen, men jäklar vilken hård sadel. Behöver byta sadel eller köpa ett sadelskydd som dämpar.
Stämmer. Men jag tycker att han är lite liten för att vara malle . Slutade med att vi beställde i storlek åtta så får vi väl se vad det blir av det hela.så lite!
Min labbe har 52runt halsen.. så ja undrar ju lite med. Han är bara 10månader dock
Är det en malle du ska ha din till?
Som budget/ första cykel (?) så är det ju ett väldigt rimligt pris innan man vet hur mycket man kommer använda den.Jag kollade runt en del på nätet och läste recensioner innan jag klickade hem en Street Surfing K-bike KB3. Det märks naturligtvis att det inte är samma sak som om jag hade köpt en riktigt bra kickbike avsedd för hund. Men för 1700 känns det som ett bra budgetalternativ, inte minst eftersom jag inte vet än hur hunden kommer att ställa sig till det hela.
Visa bifogad fil 121063
Som budget/ första cykel (?) så är det ju ett väldigt rimligt pris innan man vet hur mycket man kommer använda den.
Nu är selen här. Märklig grej tyckte hunden men jag är övertygad om att han kommer att gilla den när han fattat vad den står för. Blev en storlek åtta och med lite mer finjusteringar så tror jag att den kommer att sitta toppen. (Är det någon mer kunnig som tycker sig se något annat så får ni gärna hojta till!)Visa bifogad fil 121175
Får säga att även jag tycker den ser stor ut, men jag är långt ifrån proffs och det är svårt att avgöra på bild. Tycker även att åtta låter stort för en malle, baserat delvis på att min egen hund som är ~60 cm ~30 kg har strl 7 (gränsfall på för stor men han kommer bredda sig) och att hemsidan förslår en strl 6 för malle.Nu är selen här. Märklig grej tyckte hunden men jag är övertygad om att han kommer att gilla den när han fattat vad den står för. Blev en storlek åtta och med lite mer finjusteringar så tror jag att den kommer att sitta toppen. (Är det någon mer kunnig som tycker sig se något annat så får ni gärna hojta till!)Visa bifogad fil 121175
Får nog instämma med övriga, även om jag verkligen inte heller är något proffs och tycker det är svårt att se på bild.Nu är selen här. Märklig grej tyckte hunden men jag är övertygad om att han kommer att gilla den när han fattat vad den står för. Blev en storlek åtta och med lite mer finjusteringar så tror jag att den kommer att sitta toppen. (Är det någon mer kunnig som tycker sig se något annat så får ni gärna hojta till!)Visa bifogad fil 121175
Å vad störigt! Har inte sett deras rasförslag till respektive storlek, (gick bara på halsomkrets).Får säga att även jag tycker den ser stor ut, men jag är långt ifrån proffs och det är svårt att avgöra på bild. Tycker även att åtta låter stort för en malle, baserat delvis på att min egen hund som är ~60 cm ~30 kg har strl 7 (gränsfall på för stor men han kommer bredda sig) och att hemsidan förslår en strl 6 för malle.
Men ta inte mitt ord på det, du avgör naturligtvis bäst irl!
Jag kan ju inget men tycker den ser perfekt ut?Nu är selen här. Märklig grej tyckte hunden men jag är övertygad om att han kommer att gilla den när han fattat vad den står för. Blev en storlek åtta och med lite mer finjusteringar så tror jag att den kommer att sitta toppen. (Är det någon mer kunnig som tycker sig se något annat så får ni gärna hojta till!)Visa bifogad fil 121175