Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en Zero DC Faster att sälja, vilken storlek är du ute efter?Jag kikade på dogmania, men de flesta storlekar är slutsålda, har du någon annan sida att rekommendera?
Jag får mäta lite senare idag!Jag har en Zero DC Faster att sälja, vilken storlek är du ute efter?
Jag har funderat och jag tror jag är mer sugen på en non stod sele.Jag får mäta lite senare idag!
En fråga till, är det någon som har en bra bok om hundars muskler/ träning/ uppbyggnad på svenska eller engelska? Tycker det är rätt lite om det, till skillnad från hästar som det finns massor om böcker och forskning på.
Nu har jag äntligen tittat på videon, har varit lite mentalt trött, men gillade den skarpt! Första delen handlade om hunden (och andra delen om att springa vilket jag inte kommer att göra) men den gick igenom bra hur man ska tänka när man startar, hur man ska tänka när man väljer sele, upp/nedvarvning.Har tyvärr inget boktips, men lyssnade på den här föreläsningen i somras och vill minnas att de gick igenom lite om det där. Det är för länge sedan jag tittade för att kunna minnas omfattningen eller kvaliteten på just anatomidelen men...
Jag har haft jätteproblem att hitta till mina också. Slutade med att jag började sy egna så jag kan anpassa efter individen...Jag har också beställt hem Nonstop Freemotion nu och det blir spännande att se om det går att få den att passa. Att hitta en sele som inte är justerbar till min hund är hopplöst. Halsen är så smal att hon ska ha en storlek, ryggen så lång att den blir för liten och bröstkorgen så djup att hon behöver gå upp en storlek till.
Tanken är hursomhelst att jag ska testa kickbike och komma igång med joggandet igen.
Jag köpte en freemotion och halsen passar bra och allt är inspänt på kortaste. De har mao ganska bra flexibilitet i storleken ändå, så förhoppningsvis gäller det även dig.Jag har också beställt hem Nonstop Freemotion nu och det blir spännande att se om det går att få den att passa. Att hitta en sele som inte är justerbar till min hund är hopplöst. Halsen är så smal att hon ska ha en storlek, ryggen så lång att den blir för liten och bröstkorgen så djup att hon behöver gå upp en storlek till.
Tanken är hursomhelst att jag ska testa kickbike och komma igång med joggandet igen.
Jag köpte en freemotion och halsen passar bra och allt är inspänt på kortaste. De har mao ganska bra flexibilitet i storleken ändå, så förhoppningsvis gäller det även dig.
Har du mätt runt halsen på din hund? De har även en tabell med mått i, jag hade tagit den selen som är närmast halsmåttet eller köpt båda och skickat tillbaka en sen.Jag är också sugen på en freemotion. Vad tror ni, ska jag beställa den mindre eller större om jag ligger mellan två storlekar?
Ja, och det blev 53 cm men så blev jag lite fundersam kring hur "tight" jag skulle mäta... Så egentligen borde han nog ha stl 8 (om jag tolkar tabellen rätt). Men blev lite osäker då det såg ut som att han låg på gränsen.Har du mätt runt halsen på din hund? De har även en tabell med mått i, jag hade tagit den selen som är närmast halsmåttet eller köpt båda och skickat tillbaka en sen.