Barbackapad - skratt-dax!

Sv: Barbackapad - skratt-dax!

Så här ser den ut på.
Barbackasadeln-utan-schabra.jpg

åh, en sån vill jag ha! :eek:

Fast jag har inte ens någon symaskin och jag är värdelös på att sy och få ihop grejer. Och din padd ser verkligen jättefin ut!:)
Jag pm:ar dig.

Skulle nog oxå gjot den helgrå om jag hade haft någon teddy hemma, hade bara det lilla grå som sitter på, så fick det bli teddyvojlocken över. Tycker nog att Citas sätt att sätta fast korvarna på är smartare (kan dock inte bestämma mig för vilket jag tycker är snyggast, funkar ju både och, mer en smaksak. Om jag ska göra fler så tänker jag fundera ut hur jag ska sy för att kunna använda maskinen så mycket det går och göra alla på en gång så man kan göra allt klipparbetet på en gång, mer löpande bandprincipen...

Senast ändrad:

Ja det är ju smart.. Jag har hittills sytt allt för hand o det blir inge bra tror jag.. Suck... Så snart lägger jag nog ner min..

Men din är skitsnygg o många verkar vilja ha den inkl jag :D

Wow! :bump:
Helt underbar! Är du väldigt händig??? Jag skulle oxå vilja föröka mig på att göra en sån! :)

Eg är jag konstnär, målar och skulpterar så det faller sig ganska naturligt att sy oxå, men jag har lätt för att bli slarvig, tröttnar fort. Brukar iofs vara mer noggrann om jag ska göra åt någon annan.

Kolla Tradera, där brukar det finnas begagnade teddyvojlockar titt som tätt

Kolla vad jag har gjort idag!!! :)
9228821.jpg

9228822.jpg

9228823.jpg

9228826.jpg

9228909.jpg

9228912.jpg

Imorgon ska jag till stan, tänkte köpa tyg att klä med då, är det någon som har några förslag? :banana:

Hintar för alla som inte orkar sy en egen att det verkar som om ett företag kommer börja tillverka dem och de kommer så att finnas ute i butik...

Ser ju lysande ut!!! :) Teddy är bra att klä med för det syns inte så väl om det inte blir hundra jämnt.

Knapplån.

Till alla. Jag är mycket förvånad att det går att rida på flera av dessa paddar. Många ser ju inte ut att sitta fast på hästen. En del med en vanlig täckesgjord i resår. Om hela skapelsen halkar på sned finns det då inte risk att man halkar med den?

Jag är inte mot eget knåpande, det är ju bara kul. Själv har jag gjort ett par bomlösa sadlar och byggt en sadel på en westernbom.

Hälsning Maja

Precis som när man sitter med vanligt schabrak så kan det halka runt. Men oftast är det ju så att sitter ryttaren snett, så halkar schbraket snett. Sitter ryttaren still, så ligger schabraket still ;)

*vilse som ridit med endast schbrak under ett års tid*

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138
D
Träning min ponny har knappt hunnit vara hemma i fem dagar och det har hänt så mycket under dessa dagar att jag nästan kan fylla en hel roman...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 009
Senast: Gawotka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar