Bara titta...

P

pippi27

Jodå jag ska baaara titta lite:angel:
På vad?
Jo en mycket trevlig bc-tik som jag är väldigt förtjust i har parats med en MYCKET bra hanne och detta resulterade i valpar i onsdags.

Hmm, operation övertalning har inletts här hemma. Vi har ju två, en tredje hund gör väl varken från eller till:p

Sv: Bara titta...

:rofl: har oxå lite diskret operation övertalning här hemma ang en vovve till, jag menar 2 chihuahua´s e ju ingenting, så en vinthund skulle ju inte störa????:banana:

Lycka till!!

Jaha ja, då vill vi se valpbilder när du får hem valpen om 8veckor då :angel:;)

Precis, 2 eller 3, det är ju knappt någon skillnad :p

För min del har det precis konstaterats att min älsklingstik ÄR dräktig.

Bukevalpträff i sommar verkar det som :idea:

lycka till :). ni får väl "åka och titta" (läs hämta) när de är i lämplig ålder. vad är det för hundar du har kvar nu? köpte inte du en valp för något år sedan? *nyfiken i en strut*

Äh, efter 3 hundar är det ingen skillnad om man har 3 eller 10 :)
Klart du ska ha en valp :)

Jo, lilla Nova:cry:
Hon fick inte bli så gammal. Hon hade ett "fel i systemet" så hon lagrade mineraler i muskulaturen. Dessa förkalkade sig och bildade som ett nytt skelett. Lilla Nova hann bara bli 6 månader:(.

Idag har jag Erika som jag tagit hem från Irland och en omplacering bc/schäfer som jag haft se´n i höstas.

:eek: något liknande har jag inte ens hört talas om! stackars liten. men lova att uppdatera oss hur det går med den nya valpen (och bilder! massor med bilder!)

Nå hur gick "titten"?
Brukar ju garanterat vara kört när man väl åker och tittar, då är det väldigt svårt att motså:love:

:love:
Men, jag väntar ett par veckor för att se hur de små utvecklas innan jag bestämmer mig helt.
Bilder kommer när jag varit på nästa besök.

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 516
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
5 041
Senast: Milosari
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 471
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Jag är så trött på att grubbla i frågan och ni är väl lika less på att läsa om det antar jag, men jag behöver lite hjälp ändå. Jag...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat