Bara funderade lite här...

H

HannaSS

Vilka här är det som jobbar/rider på Täby, & i vilket stall. jag är ju kontrollfreak så :) näe då, men skulle abra vara intressant att veta, så man kan spana in er IRL, när ni svischar förbi *s*
//Hanna!

Hmmm. vilken tränare då? Tänker just nu igenom alla orangea överdrag jag sett sen jag började *hmmm* :)

det finns ju inte så många amatörtränare på täby....
jag har orange med röda prickar och rider ofta barbacka!!!
Vad har du för färger??

rött & blått som vårat stall, :) men Monica håller på att göra ett nytt mycket snärtigare åt mig nu *ler*

nix, jag och min "hjälpreda" brukar göra det när vi bara ska promenadrida eller hackecantra.
Hästarna älskar det!!

Menar du att du hackecantrar barbacka? Jösses, det skulle aldrig min gamla döda tränare tillåtit.

joo, det är mycket som dom gamla tränarna skulle se rött om dom såg!!
Mina hästar vet att när vi rider barbacka så är det bara "luffsa runt" som gäller, mitt ena treårssto som normalt pullar ganska hårt hackar lugnt o städat på halvlång tygel när hon går barbacka. Och JA jag har tänkt tanken att det kan vara sadeln som ligger illa och provat olika sadlar, även "riktiga" ridhäst sadlar.....

jag brukar hjälpa till i ett stall där...typ stallarbete och så rider jag med på smokey ibland (vi lånar honom från tommy) :)

Jo det är nog sant att dom "gammla" inte skulle tillåta så mkt, och absolut inte den jag red hos.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 426
Senast: MML
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 012
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama