Bar i Malmö?

marengo

Trådstartare
Har en kompis från Norrland på besök i Malmö och känner för att dra till någon bar/krog ikväll, men har noll koll vart man kan gå. Någon som har förslag på något bra ställe? :)

Fagans (stavas det så?) är alltid trevligt, men tror det är 23 eller 25 där? En irländsk bar.
Annars är Lilla Torg fyllt av trevliga utseservringar där man kan ta ett par glas.

Hur gamla är ni? :) Och vad för "typ" av barer gillar ni?

Vi är 20, så det kanske inte går då, annars lät ju irländskt trevligt! :)
Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gillar, jag brukar inte gå ut och ta en öl bara, när jag går ut är det alltid på klubb.

Jag gillar Chokladfabriken som ligger i närheten av Möllan :) Annars, som andra redan skrivit, är Lilla Torg himla mysigt

/Vanemässig Malmöbesökare från Norrland :D

Liknande trådar

Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 729
Senast: kolblakkur
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 579
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 933
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar