banor med enkla hinder i stockholm?

LLaika

Trådstartare
Har försökt söka men inte hittat så mycket, och jag har verkligen ingen koll på detta med fälttävlan och olika banor ;)

Vi funderar på att åka iväg och hoppa med några ponnyer men dom är av ganska varierande storlek och utbildningsgrad och alla kan inte hoppa 90-100. Finns det några banor i Stockholmsområdet (eller mot Enköping) som har lite olika hinder mellan ca 60-90?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: banor med enkla i stockholm?

Alla banor i sthlm har småhinder - sen har en del större hinder också. Näs är väl den jag kommer att tänka på först med små hinder, där finns 70 cm och 90 cm. Ligger i Rimbo, sandbana.

Runsten har fått många nya och fina 60 cm hinder eftersom Nynäshamn ska ha 60 cm för ponny i helgen.
Nynäs finns ju i Enköping vilket inte är så långt ifrån er. Dit kommer det regelbundet tränare också.

Precis som Murray skriver så finns det massor av pyttehinder här på runsten, hinder som till och med dressyrryttarna i stallet hoppar. :banana:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 749
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025