Bandning av man med silver eller guld snoddar?

alazzi

Trådstartare
Har faktiskt sett det i helgen, en ryttare hade silverfärgade gummisnoddar till sin bruna häst och det var ganska läckert:) Men jag vet inte om jag själv skulle våga sticka ut så mycket.

Vad tycker du?

Sv: Bandning av man med silver eller guld snoddar?

Jag såg i helgen en som hade gjort fisknät med sin fuxfärgade häst och hade vita snoddar. Det skulle nog inte varit lika läckert med bruna snoddar... :)

Min hästs man är vit så jag får väl ha röda snoddar om jag vill sticka ut :p

:D

Tänk vad läckert att ha silverfärgade snoddar till en skimmel:)

På en AQHA eller APHA show är det lämpligast med en färg så nära manens egen färg som möjligt. Bandningen skall hjälpa till att framhäva hästens hals, gummisnoddarna vill man ska synas så lite som möjligt. Svart man - svarta snoddar, fux - rödbruna snoddar osv...
På en mindre tävlig kan man nog göra efter tycke och smak! ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 460
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI