Bältesspännare.

Sv: Bältesspännare.

Det undrar jag med!.... jag brukar helt enkelt bara ta högerhanden och dra i bältet tills det är lagomt spänt... ;)

Vart hittar man det? Några bra tips kanske?
Det billigaste alternativet är ju ett spännband som man kan hitta för under 50-lappen, sen kan man ju lyxa till det genom att byta ut tygbandet mot en läderrem :cool:. Stoppa i änden i mekanismen o sen jagar man på med handtaget tills det är lagom spänt runt magen. Lätt att lossa om man får påträngande behov :eek: också, så det är inget dåligt tips ! Kolla på Clas Olsson, ÖoB eller på Rusta, dom brukar ha

Senast ändrad av en moderator:

Det ska stå bältesbuckla. Men det gick ju inte att ändra rubriken.. Hittade många snygga nu.

Det ska stå bältesbuckla. Men det gick ju inte att ändra rubriken.. Hittade många snygga nu.
jaha, ja då föll mina förslag som ett korthus ! Bucklor på bältet , är inte det obekvämt? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
512
Senast: Mirre
·
Kultur Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected...
Svar
1
· Visningar
173
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V