Bonita4 Trådstartare 6 Jun 2008 #1 Kan man använda balsam + vatten som glansspray? Ska man ha i nåt mer? Hur mycket av varje?
W Woih 6 Jun 2008 #2 Sv: Balsam + Vatten? Japp det går att göra så, även fast jag tycker riktig pälsglans är bättre. Det är nog bara att blanda lite och testa dig fram, fast köp helst ett milt barnbalsam. Sen brukar det funka att hälla i lite matolja också
Sv: Balsam + Vatten? Japp det går att göra så, även fast jag tycker riktig pälsglans är bättre. Det är nog bara att blanda lite och testa dig fram, fast köp helst ett milt barnbalsam. Sen brukar det funka att hälla i lite matolja också
Centaur 6 Jun 2008 #3 Sv: Balsam + Vatten? nej det blir bara kladdigt och segt... tänk hur ditt eget hår blir om du lämnar kvar balsam i det! mkt bättre med riktig pälsglans.
Sv: Balsam + Vatten? nej det blir bara kladdigt och segt... tänk hur ditt eget hår blir om du lämnar kvar balsam i det! mkt bättre med riktig pälsglans.
B BeastieBabe 6 Jun 2008 #4 Sv: Balsam + Vatten? spraybalsam eller "leave-in" isf, inte vanligt balsam som ska sköljas ur..
W Woih 6 Jun 2008 #5 Sv: Balsam + Vatten? BeastieBabe skrev: spraybalsam eller "leave-in" isf, inte vanligt balsam som ska sköljas ur.. Klicka för att se mer... Precis, glömde skriva det också
Sv: Balsam + Vatten? BeastieBabe skrev: spraybalsam eller "leave-in" isf, inte vanligt balsam som ska sköljas ur.. Klicka för att se mer... Precis, glömde skriva det också
M majabergman 6 Jun 2008 #6 Sv: Balsam + Vatten? du kan använda det till man och svans, om du vill ha glans funkar vanligt pälsglans mcyket bättre. Jag har en nordis med världens man som får ha balsam i manen, annars får jag aldrig ur den.
Sv: Balsam + Vatten? du kan använda det till man och svans, om du vill ha glans funkar vanligt pälsglans mcyket bättre. Jag har en nordis med världens man som får ha balsam i manen, annars får jag aldrig ur den.