Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har långt, tunnt hår som lätt blir flottigt (hela jag är en torris så säkert relaterat till det). Samma här med obehandlat, jag använder inga hårprodukter och färgar inte. Barnängen funkar absolut inte för mig, det blir tungt och fett redan tidigt dag två.Ekar det @Exile skrev ovan: det är väldigt individuellt.
Jag klipper mig ofta (korthårig), har bra hårkvalitet och varken färg- eller värmebehandlar håret regelbundet. Jag använder Barnängen. För mitt hår och det jag gör med det så är effekten av ett dyrare schampo så liten att det inte är värt kostnaden.
Jag med, eftersom jag gillar deras silverschampo och att inte behöva lägga en förmögenhet på schampo.Beror nog på hår, men jag kör på Aussie. Inte svinbilligt, men finns i de flesta vanliga livsmedelsbutikerna och det enda jag tycker kan mäta sig med bättre märken av de som går att hitta där.
Har använt det i säkert 10 år och det fungerar bra för mig .Får lätt klåda av en del schampoDenna tycker jag är grym!
Visa bifogad fil 148695
Litet tips. "otjänliga" schampon för mitt hår brukar jag fylla i tvålflaskan när den tar slut och använda upp som handtvålJag kan endast ha Doves produkter, men jag tror hårprodukter är väldigt individuellt?
Har inte hittat ett enda dyrare (eller billigare heller, för den delen) Shampoo/ balsam som håret inte blir frissigt av.
Och jag har testat många och gått på många reklamer
Nu har jag en shampokaka som fungerar klockrent. Har fått finna mej i att dove och den shampokakan är vad jag 'kan' använda.
Dvs, jag tror man får prova sej fram för att kunna veta.
JAG hade önskat det fanns småflaskor av allt, just nu har jag tre sorters fyra Shampon i skåpet jag inte använder. Just för att kunna testa.
Mitt hår är visserligen tunt och fint men i övrigt normalt liksom.
Men vad smart!Litet tips. "otjänliga" schampon för mitt hår brukar jag fylla i tvålflaskan när den tar slut och använda upp som handtvål
Plus 1 på denna. Dessutom drygt och säljs till kampanjpris lite nu och då.Mitt hår gillar Tresemme balsam. Moisture tror jag det hette.
Det hoppas jag verkligen eftersom jag alltid köper schampo i mataffärenFinns det något vettigt schampo och balsam att köpa i vanlig matvarubutik? Eller borde man endast använda lite dyrare, finare märken? Har typiskt skandinaviskt hår; fint och rakt.