Balanseringstråd

Sv: Balanseringstråd

Det är svårt att se på filmen hur han springer...Men kanske halvrunda järn fram och falsade i bak ? eller kanske aluminium ifram ....

Annars är jag avundsjuk på dig som har en strand

Och varför hade du valt den balansen?
Nyfiken på hur folk tänker.
Jag har ingen strand :( , jag fick åka en timme för att komma dit.

Jag vill inte direkt lägga mig i en diskution om balansering, då jag inte e så vidare värst bra på det. Men en sak som jag tänker när jag ser filmen är.... att man inte kan jämnföra hur en häst springer på en strand mot hur den springer på en travbana. Det är så totalt olika underlag...

Vad tråkig du eeeeeee. Här fösröker man väcka liv i sidan ju....:(

självklart är det olika balans beroende på underlag men oxå beronde på om det är Monte eller sulkylopp pållen ska gå.
Det är ju det som själva diskussionen liksom... Trodde jag i min enfald alltså.......

Detär väl modereringen som är tråkig och utan bollkänsla,så att många gett upp att skiva.

Mna ..det vet jag inte riktigt ..den balansen brukar fungera :angel:

...kul med en ny tråd...............

Men e det det du vill ha hjälp med då?? Balanserings tips till att springa på stranden?? För om man ger idéer om hu hästan ska balanseras, så är det ju inte säkert den ser ut likadant på en trav bana...

Hade varit enklare och ge tips om det var en film från ett snabbjobb eller dyligt på banan - annars såg det väl OK ut

Jag vill inte ha hjälp, jag vill diskutera balanser. Hästen på filmen är gammal och färdigbalanserad så att säga men det var den kortaste film jag hade i min dator på en travande pålle.

Jag skrev ju att det hade varit kul om ni oxå la ut filmer .

//Linda-som försöker väcka liv i travforumet.....Inte så bra påd et tydligen....

Hihi det här var ju en skojig tråd. Bara synd att den missförståtts litegrann.
Måste ju vara svårt, om inte snudd på omöjligt att "balansera" en häst på video travandes på en sandstrand... :rofl: men jag skulle nog prova att lätta honom lite till att börja med.

Men åååhh, jag hade ju ingen annan travfilm juu..
att lätta honom blir svårt, han e barfota runtom :D

Nä faktiskt så gick du inte bet. Man skulle vilja lätta honom......
Men det är ju liiite svårt att genomföra :D
Han har enormt knepig aktion, han var i stil med Min Narcisus eller vad han heter när jag fick honom och med skor så ser han ut som kom och hjälp mig att dö typ.....

Ok, vad för effekt får det? Tåvikter borde väl? göra att de rycker upp benet lite snabbare? eller ?

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 127
Kropp & Själ Härliga, undebara vinter med kyla och snö! Jag är lika glad varje gång det blir kallt och vi får snö på vinterm i synnerhet så här års...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 834
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Redan före veckans första ridlektion så hade jag hamnat i ett läge där jag grubblade över vad det är jag håller på med och varför. Jag...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka