Njae. Men grahamsmjöl bör funka, men är inte fullkorn. Dinkelmjöl är fint till många slags bröd.Går att byta ut mjölet utan problem? Känns onödigt att köpa en mjölsort för ett bakBrukar bara ha vete/graham och special hemma
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njae. Men grahamsmjöl bör funka, men är inte fullkorn. Dinkelmjöl är fint till många slags bröd.Går att byta ut mjölet utan problem? Känns onödigt att köpa en mjölsort för ett bakBrukar bara ha vete/graham och special hemma
![]()
Det går säkerligen bra! Ta 2-3 dl grahamsmjöl (beroende på hur grovt du vill ha det) och resten vetemjöl.Går att byta ut mjölet utan problem? Känns onödigt att köpa en mjölsort för ett bakBrukar bara ha vete/graham och special hemma
![]()
Håller med om att dinkelmjöl är bra! Jag bakade mycket med det när jag åt GI för att bli av med mina sista graviditetskilo. Blir riktigt bra grövre bröd utan att bli för kompakt. Inte alls dumt att ha i skafferiet!Njae. Men grahamsmjöl bör funka, men är inte fullkorn. Dinkelmjöl är fint till många slags bröd.
Ja, jag brukar köra rågsikt och vanligt vetemjöl!Går att byta ut mjölet utan problem? Känns onödigt att köpa en mjölsort för ett bakBrukar bara ha vete/graham och special hemma
![]()