Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jag har oxå precis skaffat en kitchenaid, jag invigde min med morotskaka. Vilken färg har du?
Knapplån
Jag bakade glassmuffins i helgen, det var verkligen sjukt gott. Och oerhört enkelt att göra. Rekomenderas absolut!
En annan variant är att göra fryst cheesecake i muffinsformar Perfekta portioner till efterrätt och väldigt söta är de också
Alltså... att googla recept och maträtter borde ju klassas som att porrsurfa haha. Har ägnat morgonen åt att googla på köksredskap!
Ja Kitchen Aid är väl mindre i allmänhet, enklare att ha framme. Vi har en mindre, vanlig matberedare från Braun också som hållt i all evighet den också Jag har ögonen på en matberedare med mixer när jag flyttar, kommer inte överleva annars
Nu står det matmuffins i ugnen! Första satsen är klar, den blev med gräddfil, fullkornsmjöl, kardemumma och havregryn. Andra batchen blev med fullkornsmjöl, grahamsmjöl, ersatte lite mjölk med gräddfil och soltorkade tomater