Bajsdamsugare?

Sv: Bajsdamsugare?

Den var ju jättefiffig!:D

Tror absolut att det går med vanlig bil, eftersom den bara hänger därbak. 4-hjulig har ju inget en vanlig dragbil inte har. Det blir lite bökigare bara att öppna bildörren hela tiden. Fast hon körde ju med gräsklipparen :o

Sv: Bajsdamsugare?

Hej!

vi har en sådan dock kör vi den på en fyrhjuling, men det borde gå med en vanlig bil också för själva kulkopplingen är standard är jag rätt säker på. Dock så har vi ersatt våran med en stabilare. Den funkar mycket bra. dammsugaren alltså.

Det jag dock kan tänka mig blir lite besvärligt är att hoppa ut och in i bilen när man ska suga, men är man två stycken så funkar det nog ganska så bra. :) Vet även att man kan ha den på en åkgräsklippare om du skulle ha en sådan, dock kanske man inte ska ha en åkklippare till den stora modellen Maxi som vi har, för den kan bli en aningens tung då den är full, särskilt då det är färsk bajs.

Mvh Tjalle

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 122
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 071
Senast: Lavinia
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 013
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Hästarnas favoritbett