Bagage-lucka-öppen-lås??

TinyWiny

Trådstartare
Nån som förstår vad jag menar?
Alltså ett lås man sätter mellan bagageluckan och bilen så att man kan ha luckan öppen så att hundarna i burarna får luft när man står still.
Var kan man köpa det?
Hittar ingenstans och jag har inte en aning om vad det kan heta och det gör ju inte saken lättare när man inte vet vad man ska fråga efter:o

Sv: Bagage-lucka-öppen-lås??

vet inte om man får länka in annonser, men hittade på blocket en annons med denna rubrik "Lås bagaget i öppet låst läge med hund i bilen"

Det heter distanskrok eller friskluftskrok, iaf i de zooaffärer jag har jobbat i. Vilken zooaffär som helst borde veta vad du menar om du förklarar för dem.

Jag köpte min på jakt och fiske mässan på tullgarn för 30 spänn...

har sett att tradera har men dom blir skit dyra. Kolla i djuraffärerna...för den jag köpte var av ett märke som finns ide flersta djurbutikerna och den är verkligen kanon bra...

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 921
Senast: Lillefrun
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 140
Senast: valpköpare
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 805
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka