Badrumsunderskåp i plåt?!

Jamtland

Trådstartare
Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!

Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!
De vanliga badrumsskåpen, skyddas de inte på något vis mot fukt? Jag tänker att det brukar ju bli rätt fuktigt i badrum.. 🤔

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
14 769
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 793
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka