Badrumsunderskåp i plåt?!

Jamtland

Trådstartare
Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!

Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä eftersom en del av duschvattnet hamnar på skåpet varje gång vi duschar?!
De vanliga badrumsskåpen, skyddas de inte på något vis mot fukt? Jag tänker att det brukar ju bli rätt fuktigt i badrum.. 🤔

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 374
Senast: SaraXX
·
Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter... 2
Svar
21
· Visningar
795
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 158
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder
  • Bildtråd
Tillbaka