Badrumsmöbler!

lillasnuttan

Trådstartare
Jag försöker hitta möbler till vårt badrum. Är det någon som vet vart man kan hitta ett högskåp och ett skåp, mer som en garderob och en byrå? i samma serie? När jag googlar så kan jag hitta högskåp men inte något lägre skåp. De ska dessutom vara ca 60cm djupa och tillsammans gärna 150cm långt. Det lägre skåpet ska vi kunna lägga skötbordet på.

Är det någon som har något tips?

Sv: Badrumsmöbler!

De flesta badumsskåp är ju bara 30 djupa.

Ska du ha 60 djupt får du nog ställa in en vanlig garderob + byrå, det finns ju på tex IKEA i samma serier till billig penning.

Själv behövde jag ett nytt högskåp i mitt badrum i höstas och hittade på blocket ett litet bar-skåp i solid ek för 800kr i grannbyn som var alldeles perfekt för mitt lilla badrum :)

jag var nog lite rädd för att vi kanske skulle behöva göra så, men kan man ha vanliga garderober och byrå i våtrum?

Japp, de e ju gjorda av samma material som vanliga badrumsmöbler.
Det är ju inte meningen att man ska stå å spola vatten på dom.

Dock hade jag personligen valt en garderob och byrå med ben på för annars går det nog fort innan de börjar bli fula i skarvarna, men nästan alla badrumsmöbler brukar ju stå på ben eller vara vägghängda så :)

Smart! tänkte inte på att det är så:angel: Hittade faktiskt lite på ikea som skulle kunna funka!

Tack!

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 800
Senast: Lyan
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Fruentimber
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 667
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 584
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar