Badrumsmatta

Silver Girl

Trådstartare
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Är det frotté man ska ha eller vilka material är bra?
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?
 
Senast ändrad:
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Är det frotté man ska ha eller vilka material är bra?
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?
Kolla lidl reklam för nästa vecka,fina ,mjuka o gosiga o hållbara. + billigt
 
Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.
 
Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.
Behöver nog inte tvätta särskilt ofta. Det är bara jag som använder badrummet och hunden går sällan in där. Det finns ju varken leksaker eller mat där.
 
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Är det frotté man ska ha eller vilka material är bra?
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?
Älskar vår fluffiga badrumsmatta och vill typ inte gå därifrån för att den är så gossig för fötterna. Från IKEA, för en billig peng☺️
 

Bifogade filer

  • 7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    150,6 KB · Visningar: 70

Liknande trådar

Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: pepp
·
Hemmet Eftersom vi på Buke har koll på livets bekvämligheter så undrar jag nu; -Bu och Bra reclinersoffor? Helst med skinnklädsel och...
Svar
10
· Visningar
580
Senast: sthu
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp