Badrumsmatta

Silver Girl

Trådstartare
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Är det frotté man ska ha eller vilka material är bra?
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?

Senast ändrad:
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?
Kolla lidl reklam för nästa vecka,fina ,mjuka o gosiga o hållbara. + billigt

Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.

Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.
Behöver nog inte tvätta särskilt ofta. Det är bara jag som använder badrummet och hunden går sällan in där. Det finns ju varken leksaker eller mat där.

Älskar vår fluffiga badrumsmatta och vill typ inte gå därifrån för att den är så gossig för fötterna. Från IKEA, för en billig peng☺️

Bifogade filer

• 7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    150,6 KB · Visningar: 70

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 151
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 703
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur