Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bäddar aldrig, förutom om vi vid något sällsynt tillfälle ska ha gäster.Jag håller ÄNTLIGEN, efter sju (nä, sjutton!) svåra år börjat fixa vårt sovrum. Nya fina garderober, avställningsbord, och ut med allt skräp. Det ska bli en liten rofylld oas där jag kan ligga och läsa ostört när jag vill (ja, förutom att sova förstås...).
Jag har skaffat ett underbart sängöverkast, sammetsliknande chokladbrunt, och kuddar och filtar i samma ton.
Nu säger DeSomVet att man INTE ska bädda sin säng. Då förökar sig kvalstren etc i rekordfart. Istället ska man låta allt ligga i en luftig röra, gärna hänga ut rubbet.
Jag är besviken. Hur gör ni? Lever med kvalstren eller låter bli att bädda?
Jag svimmar snart - nästan INGEN tycks bädda!!! Själv har jag alltid bara slängt det stora täcket så det ligger slätt och sen stängt dörren. Men känt mig lite usel. Haft fönstret lite på glänt för vädringens skull. När hunden sov med oss fick jag byta lakan varje dag, max varannan..... Grus och smuts och obestämbara fläckar....
Men jag vill ju ha ett sånt där rofyllt sovrum där jag inte bara sover..... Jag får väl kompromissa - låta kvalstren lida lite fram till lunch och sen bädda. Med det chokladbruna sammetsöverkastet
Jag håller ÄNTLIGEN, efter sju (nä, sjutton!) svåra år börjat fixa vårt sovrum. Nya fina garderober, avställningsbord, och ut med allt skräp. Det ska bli en liten rofylld oas där jag kan ligga och läsa ostört när jag vill (ja, förutom att sova förstås...).
Jag har skaffat ett underbart sängöverkast, sammetsliknande chokladbrunt, och kuddar och filtar i samma ton.
Nu säger DeSomVet att man INTE ska bädda sin säng. Då förökar sig kvalstren etc i rekordfart. Istället ska man låta allt ligga i en luftig röra, gärna hänga ut rubbet.
Jag är besviken. Hur gör ni? Lever med kvalstren eller låter bli att bädda?