Badbyxor/badblöjbyxa

Vi tänkte börja ta oss iväg till simhallen med sonen som nu är 18 månader gammal. Jag spanade runt lite efter badbyxor men blev så förvirrad. Vad är egentligen bäst? Till bebisar använder man ju badbyxor med blöjfunktion, men det finns väldigt få sådana i storlek 86, även om de finns. Brukar man övergå till "vanliga" badbyxor efter året eller? Jag känner mig inte helt bekvämt med det då sonen inte säger ifrån om han behöver bajsa...

Hur har ni gjort? Vad är bäst?
Vi köpte badbyxor på badhuset till vår son, dom ska hålla tätt för olyckor. Där föredrog dom att barnen hade byxorna för dom skulle vara tätare än badblöjorna.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 257
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?