Bada i pool-blöja och badbyxor?

Mirre

Trådstartare
Ska troligen med isak till min bror i morgon och bada i deras pool.
Isak har ju inte några badblöjor än (tänkt och skaffa) och hinner ju inte skaffa till i morgon. Så funkar det att ha vanlig blöja och badbyxor/shorts över?
Sedan byter man ju direkt man tar upp honom

Sv: Bada i pool-blöja och badbyxor?

Den vanliga blöjan blir nog väldigt tung, men det funkar säkert i brist på annat. Här har de badblöjor i vanliga mataffären ( i o försig en stor mataffär men ändå) - kanske vär att svänga förbi på vägen.

Ha det så härligt i poolen :)!

Det brukar inte fungera så bra, men om du har badbyxor så vad är problemet? Om han kissar så hjälper det inte oavsett vad han har på sig, det läcker ut ialla fall, och om han bajsar så håller ju badbyxorna det på plats tills ni hinner ur poolen.

Mm det är sant.
Ska kolla här på affären i morgon om det finns badblöjor där men jag tvivlar.
Deras sortiment är inte direkt stort.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 884
Senast: Voeux
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 283
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka